środa, 8 lipca 2009

intro - zero - początek - i takie tam

przypomniało mi sie moje ulubione zajęcie na lekcjach historii, a mianowicie dopisywanie krótkich dialogów albo dorysowywanie różnych rzeczy do fotek postaci historycznych w podręczniku...

lekcje były nudne, musiałem je sobie czymś urozmaicać, niedawno przypomniałem sobie o tym bo tylu latach heeh :-D, nie wiem czemu ale strasznie mnie to bawi, więc co jakiś czas będzie coś się pojawiać, a że głupich pomysłów mi nigdy nie brak to prędko nie skończe tego uskuteczniać...

i właśnie to miejsce w sieci będzie poświęcone takiemu "ulepszaniu" starych fotek i zmyślonym "dialogom" postaci historycznych i takie tam różne...

a i na koniec jeszcze jedno niczego tu nie promuje :-D ot po prostu mam nadzieje fajna zabawa z tego może wyjść, z resztą czas pokaże

niebawem część pierwsza...

o i tak na zakończenie:

"Ja bardzo przepraszam ale podejrzenia panów są całkowicie bezpodstawne. Ja niczym nie ha-ha-handluję. Ta pani przyszła do mnie w tym kożuchu i w nim wychodzi."



donF.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz